Veelgestelde vragen

Inloggen en beheer

Individueel lid of beheerder?

Op de website kun je op een paar manieren inloggen. Wat is het verschil?

Individueel lid van de NBV

Ben je lid van de vereniging dan heb je toegang tot jouw persoonlijke gegevens. Je kunt bijvoorbeeld bij verhuizing zelf het nieuwe woonadres invullen of een ander mailadres of telefoonnummer. Voor sommige onderdelen van de van de NBV moet je inloggen om de informatie te kunnen bekijken (BijenBlog), of om korting te krijgen op de toegangprjis voor speciale evenementen (Studiedagen).

Om te kunnen inloggen heb je het lidnummer (staat op de ledenpas) en het daarbijbehorende wachtwoord nodig. Zowel ledenpas als (tijdelijk) wachtwoord heeft de NBV verstrekt. Ben je het wachtwoord vergeten, klik dan op de knop 'wachtwoord vergeten' om per e-mail het wachtwoord toegezonden te krijgen. Je ontvangt het op het persoonlijk emailadres dat in de ledenadminstratie bekend is. Lukt het inloggen niet, stel dan je vraag via het contactformulier.

Beheerder van een of meer onderdelen op de NBV site

Een paar honderd NBV leden staan geregistreerd als 'beheerder'. Dat wil zeggen dat ze het beheer van een of meer onderdelen binnen de NBV website onder hun hoede hebben: bijvoorbeeld de pagina van de afdeling waarbij ze zijn aangesloten, of als organisator van bijenteeltcursussen.

Om te kunnen inloggen heeft de vereniging gebruikersrechten toegekend op basis van een mailadres en een (tijdelijk) wachtwoord. Inloggen met gebruikersnaam (=mailadres) en wachtwoord geeft toegang tot alle onderdelen waarvoor rechten zijn verstrekt. Is het mailadres veranderd, geef het door aan de beheerder van de website. Ben je het wachtwoord vergeten, klik dan op de inlogpagina op de link bij 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt op het mailadres een bericht om een nieuw wachtwoord aan te maken.

 

 

 


Bekijk alle veelgestelde vragen